Porsche Cayenne 2014 vs Porsche Cayenne 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.6 Benzīns | 3.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 300 ZS | 300 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 7.8 sekundes | |
Porsche Cayenne 2014 un Porsche Cayenne 2010 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Porsche Cayenne 2014 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 9.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Porsche Cayenne 2014 ir labāka izvēle. Porsche Cayenne 2014 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Porsche Cayenne 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Porsche Cayenne 2014 var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 85 litri | 85 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Porsche Cayenne 2014 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 215 mm | 215 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 360'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.85 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Porsche Cayenne 2014 un Porsche Cayenne 2010 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 670 litri | 670 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1780 litri | 1780 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.9 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`810 | 2`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 27 000 | 18 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Porsche Cayenne ir
|
Porsche Cayenne ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|