Renault Captur 2017 vs Ford EcoSport 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 11.6 sekundes | |
Renault Captur ir dinamiskāks braukšanā. Renault Captur dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Ford EcoSport, taču griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Ford EcoSport. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 5.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Captur var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
Ford EcoSport ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 170 mm | 190 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Ford EcoSport var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Ford EcoSport modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.10 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.65 m | |
Renault Captur ir lielāks, bet zemāks. Renault Captur ir par 3 cm garāks nekā Ford EcoSport, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Captur ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 356 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1238 litri | |
Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem lielāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 3 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Renault Captur apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Ford EcoSport. | |||
Pilna masa (kg): | 1`744 | 1`775 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford EcoSport nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9800 | 12 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|