Renault Captur 2018 vs Suzuki Vitara 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 9.5 sekundes | |
Renault Captur ir dinamiskāks braukšanā. Renault Captur dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Suzuki Vitara, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Suzuki Vitara. Pateicoties lielākai jaudai Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Suzuki Vitara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Captur var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 47 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
Renault Captur ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 170 mm | 185 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Suzuki Vitara var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Suzuki Vitara modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no astoņi Suzuki Vitara 2018 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki SX4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Captur varētu būt labāka izvēle. | |||
Renault Captur 2018 1.3 dzinējs: Dzinējs ir diezgan uzticams, taču problēmu gadījumā rezerves daļu un remonta pieejamība var būt problemātiska. Degvielas patēriņš ir samērīgs, kā arī dzinējs nav pārāk prasīgs pret ... Vairāk par Renault Captur 2018 1.3 dzinējs Suzuki Vitara 2018 1.4 dzinējs: K14C Boosterjet dzinējs ir aprīkots ar turbokompresoru, kas uzlabo gaisa padevi un nodrošina lielisku griezes momentu jau pie 1 500 apgriezieniem minūtē. Tomēr tiešās iesmidzināšanas sistēma ... Vairāk par Suzuki Vitara 2018 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.18 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.61 m | |
Renault Captur ir par 5 cm īsāks nekā Suzuki Vitara, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Captur ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 309 litri | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1120 litri | |
Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 66 litriem mazāks nekā Suzuki Vitara. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Captur (par 115 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`730 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Renault Captur ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Suzuki Vitara, attiecīgi Renault Captur varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 11 400 | 17 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Suzuki Vitara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|