Renault Captur 2018 vs Hyundai i30 2017
| Virsbūve: | Apvidus | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 130 ZS | 140 ZS | |
| Griezes moments: | 220 NM | 242 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.1 sekundes | |
|
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Renault Captur dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 22 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 4.8 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Captur var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
| 930 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
| Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Klīrenss: | 170 mm | 135 mm | |
| Dēļ augstāka klīrensa Renault Captur var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Captur modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Elantra, Kia XCeed | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Captur varētu būt labāka izvēle. | |||
| Renault Captur 2018 1.3 dzinējs: Dzinējs ir diezgan uzticams, taču problēmu gadījumā rezerves daļu un remonta pieejamība var būt problemātiska. Degvielas patēriņš ir samērīgs, kā arī dzinējs nav pārāk prasīgs pret ... Vairāk par Renault Captur 2018 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.12 m | 4.34 m | |
| Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
| Augstums: | 1.57 m | 1.45 m | |
|
Renault Captur ir mazāks, bet augstāks. Renault Captur ir par 22 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Captur ir par 12 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 395 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1301 litri | |
| Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 66 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
| Renault Captur apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`729 | 1`820 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
| Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i30 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 9400 | 13 000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Hyundai i30 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
