Renault Captur 2018 vs Mitsubishi ASX 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 117 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 154 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 11.4 sekundes | |
Renault Captur ir dinamiskāks braukšanā. Renault Captur dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Mitsubishi ASX, savukārt griezes moments ir par 66 NM lielāks nekā Mitsubishi ASX. Pateicoties lielākai jaudai Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Captur var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
Mitsubishi ASX ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 170 mm | 190 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mitsubishi ASX var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mitsubishi ASX modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster, Dacia Dokker | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Captur dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Captur 2018 1.3 dzinējs: Dzinējs ir diezgan uzticams, taču problēmu gadījumā rezerves daļu un remonta pieejamība var būt problemātiska. Degvielas patēriņš ir samērīgs, kā arī dzinējs nav pārāk prasīgs pret ... Vairāk par Renault Captur 2018 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.64 m | |
Renault Captur ir par 17 cm īsāks nekā Mitsubishi ASX, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Captur ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 384 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | 1219 litri | |
Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem mazāks nekā Mitsubishi ASX. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Captur (par 16 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Renault Captur apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mitsubishi ASX. | |||
Pilna masa (kg): | 1`729 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mitsubishi ASX nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 12 200 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Mitsubishi ASX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|