Renault Clio 2012 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Renault Clio dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.2 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.8 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1400 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
930 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Renault Clio ir mazāks. Renault Clio ir par 22 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1250 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.2 metri | |
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Renault Clio var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`658 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 9800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|