Renault Clio 2013 vs Peugeot 308 2018
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 90 ZS | 102 ZS | |
| Griezes moments: | 220 NM | 250 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.9 sekundes | |
| 
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Renault Clio dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.  | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.2 | 3.8 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 4.8 l/100km | 5.4 l/100km | |
| 
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Peugeot 308.  | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 53 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1400 km kombinētajā ciklā | 1390 km kombinētajā ciklā | |
| 1500 km ārpus pilsētas | 1550 km ārpus pilsētas | ||
| 930 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen Berlingo | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Clio varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Renault Clio 2013 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ...  Vairāk par Renault Clio 2013 1.5 dzinējs  | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.27 m | 4.59 m | |
| Platums: | 1.73 m | 1.56 m | |
| Augstums: | 1.45 m | 1.47 m | |
| Renault Clio ir par 32 cm īsāks nekā Peugeot 308, par 17 cm platāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 443 litri | 610 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus  | 
nav datu | 1660 litri | |
| 
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 167 litriem mazāks nekā Peugeot 308.  | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
| Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Peugeot 308. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`711 | 1`840 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās  | zem vidējās  | |
| Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 308, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.  | |||
| Vidējā cena (€): | 6600 | 7800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | 
Renault Clio ir    
    
  | 
Peugeot 308 ir    
    
  | |
| 
         
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         
     | 
|||
