LatviešuEnglishEspañol

Renault Clio 2005 vs Seat Ibiza 2002

 
Renault Clio
2005 - 2009
Seat Ibiza
2002 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 98 ZS64 ZS
Griezes moments: 127 NM112 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.3 sekundes14.9 sekundes
Renault Clio ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Clio dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Seat Ibiza, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Seat Ibiza. Pateicoties lielākai jaudai Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.65.9
Reālais degvielas patēriņš: 7.1 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Clio var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Seat Ibiza.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
700 km ar reālo patēriņu660 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 3.99 m3.95 m
Platums: 1.71 m1.70 m
Augstums: 1.49 m1.44 m
Renault Clio ir lielāks.
Renault Clio ir par 4 cm garāks nekā Seat Ibiza, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 288 litri265 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1035 litri1030 litri
Renault Clio ir lielāka bagāžas ietilpība.
Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 23 litriem lielāks nekā Seat Ibiza. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.7 metri10.6 metri
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Seat Ibiza.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datunav datu
Drošība:
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu.
Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Seat Ibiza, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks.
Vidējā cena (€): 16001600
Priekšrocības un trūkumi: Renault Clio ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
Seat Ibiza ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]