LatviešuEnglishEspañol

Renault Espace 2002 vs Honda Stream 2001

 
Renault Espace
2002 - 2006
Honda Stream
2001 - 2005
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 140 ZS156 ZS
Griezes moments: 191 NM192 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.5 sekundes9.4 sekundes
Honda Stream ir dinamiskāka braukšana.
Renault Espace dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Honda Stream, savukārt griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Honda Stream. Mazākas jaudas dēļ Renault Espace sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.48.6
Degvielas patēriņa ziņā Honda Stream ir labāka izvēle.
Renault Espace degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Honda Stream, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Espace var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 83 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 880 km kombinētajā ciklā630 km kombinētajā ciklā
1090 km ārpus pilsētas780 km ārpus pilsētas
Renault Espace ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 370'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Stream dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 11 gadi10 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault MeganeIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda CR-V, Honda Accord, Honda FR-V
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Renault Espace dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Renault Espace 2002 2.0 dzinējs: F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. Tomēr dzinējam ir vairākas atkārtoti sastopamas ...  Vairāk par Renault Espace 2002 2.0 dzinējs 

Honda Stream 2001 2.0 dzinējs: 2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ķēdi. Standarta versijas tika aprīkotas ar plastmasas ...  Vairāk par Honda Stream 2001 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.66 m4.57 m
Platums: 1.86 m1.70 m
Augstums: 1.73 m1.59 m
Renault Espace ir lielāks.
Renault Espace ir par 9 cm garāks nekā Honda Stream, par 16 cm platāks, savukārt augstumā Renault Espace ir par 14 cm augstāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 291 litri158 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 291 litri158 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2860 litri1520 litri
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Espace (par 133 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Espace (par 1340 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11 metri11 metri
Pilna masa (kg): 2`4352`030
Drošība:
Kvalitāte:
zema
nav datu
Vidējā cena (€): 14001200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Espace ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • augstāka drošība
Honda Stream ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks dzinēja resurss
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]