Renault Grand Espace 2003 vs Mazda 5 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.8 sekundes | |
Renault Grand Espace dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 65 NM lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 | 8.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Renault Grand Espace degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Grand Espace var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Renault Grand Espace ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 140 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 5 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 5 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane | Izmantots arī Mazda 6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Grand Espace varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Grand Espace dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.75 m | 1.66 m | |
Renault Grand Espace ir lielāks. Renault Grand Espace ir par 30 cm garāks nekā Mazda 5, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Renault Grand Espace ir par 9 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 456 litri | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 456 litri | 112 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3050 litri | 1566 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Grand Espace (par 344 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Grand Espace (par 1484 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.6 metri | |
Renault Grand Espace apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Mazda 5, tas nozīmē, ka ar Renault Grand Espace var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`555 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Grand Espace ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|