Renault Grand Scenic 2016 vs Volkswagen Sharan 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 10.7 sekundes | |
Renault Grand Scenic dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Volkswagen Sharan, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Grand Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 7.2 | |
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 70 litri | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Renault Grand Scenic 2016 1.3 dzinējs: Dzinējs ir diezgan uzticams, taču problēmu gadījumā rezerves daļu un remonta pieejamība var būt problemātiska. Degvielas patēriņš ir samērīgs, kā arī dzinējs nav pārāk prasīgs pret ... Vairāk par Renault Grand Scenic 2016 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.85 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.66 m | 1.74 m | |
Renault Grand Scenic ir mazāks. Renault Grand Scenic ir par 22 cm īsāks nekā Volkswagen Sharan, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Grand Scenic ir par 8 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 189 litri | 809 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 189 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 809 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12 metri | |
Renault Grand Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Volkswagen Sharan, tas nozīmē, ka ar Renault Grand Scenic var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`241 | 2`290 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 11 800 | 14 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Grand Scenic ir
|
Volkswagen Sharan ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|