Renault Modus 2008 vs Ford B-Max 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 13.2 sekundes | |
Ford B-Max ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Ford B-Max, savukārt griezes moments ir par 65 NM mazāks nekā Ford B-Max. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford B-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Ford B-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford B-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 48 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1140 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Ford B-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford Tourneo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 4.08 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.60 m | |
Renault Modus ir mazāks. Renault Modus ir par 21 cm īsāks nekā Ford B-Max, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 318 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1386 litri | |
Ford B-Max ir vairāk vietas bagāžai. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 101 litriem mazāks nekā Ford B-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford B-Max (par 84 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.5 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Ford B-Max. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`760 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Ford B-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 205 procentos gadījumu biežāk nekā Ford B-Max, attiecīgi Ford B-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Ford B-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|