Renault Modus 2008 vs Hyundai i20 2009
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 78 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 12.9 sekundes | |
Hyundai i20 ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 14 NM mazāks nekā Hyundai i20. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots arī Hyundai i10 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.94 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.49 m | |
Renault Modus ir mazāks, bet augstāks. Renault Modus ir par 7 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 10 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1045 litri | |
Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 78 litriem mazāks nekā Hyundai i20. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 257 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Renault Modus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Modus, attiecīgi Renault Modus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|