Renault Modus 2008 vs Peugeot 1007 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 1007 ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Peugeot 1007, savukārt griezes moments ir par 42 NM mazāks nekā Peugeot 1007. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Peugeot 1007, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Peugeot 1007. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 740 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 480 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 1007 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 1007 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 1007 2005 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Peugeot 1007 2005 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.73 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.62 m | |
Renault Modus ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Renault Modus ir par 14 cm garāks nekā Peugeot 1007, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 154 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1192 litri | |
Renault Modus ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 63 litriem lielāks nekā Peugeot 1007. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 110 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.7 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Peugeot 1007. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`596 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Renault Modus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 1007 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Modus, attiecīgi Renault Modus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Peugeot 1007 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|