Renault Modus 2008 vs Volkswagen Golf Plus 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 126 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 16.2 sekundes | |
Renault Modus un Volkswagen Golf Plus dzinēju jaudas ir vienādas, taču Renault Modus griezes moments ir par 21 NM mazāks nekā Volkswagen Golf Plus. Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 180 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Octavia, Skoda Fabia, Audi A2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Golf Plus dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volkswagen Golf Plus 2005 1.4 dzinējs: Biežākās problēmas saistītas ar eļļošanas sistēmu, kā arī gaisa pieplūdes hermētiskumu. Dzinēja siksnu resurss ir neliels, pastāvīgi jāseko to stāvoklim. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.58 m | |
Renault Modus ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Renault Modus ir par 34 cm īsāks nekā Volkswagen Golf Plus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Renault Modus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Golf Plus nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Modus, attiecīgi Renault Modus kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 3000 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Volkswagen Golf Plus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|