LatviešuEnglishEspañol

Renault Modus 2008 vs Honda Jazz 2004

 
Renault Modus
2008 - 2012
Honda Jazz
2004 - 2007
Virsbūve: MinivensHečbeks
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.1 Benzīns1.2 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS78 ZS
Griezes moments: 105 NM110 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15 sekundes13.7 sekundes
Honda Jazz ir dinamiskāka braukšana.
Renault Modus dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Honda Jazz, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Honda Jazz. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.65.5
Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Honda Jazz, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 49 litri42 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 870 km kombinētajā ciklā760 km kombinētajā ciklā
1020 km ārpus pilsētas890 km ārpus pilsētas
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.87 m3.84 m
Platums: 1.70 m1.68 m
Augstums: 1.59 m1.52 m
Renault Modus ir lielāks.
Renault Modus ir par 3 cm garāks nekā Honda Jazz, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 7 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 217 litri380 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1302 litri1323 litri
Honda Jazz ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 163 litriem mazāks nekā Honda Jazz. Tas varētu liecināt, ka Renault Modus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Jazz (par 21 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri9.4 metri
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Honda Jazz, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6201`455
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

virs vidējās
Honda Jazz ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Honda Jazz, attiecīgi Honda Jazz kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 30001800
Priekšrocības un trūkumi: Renault Modus ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Honda Jazz ir
  • dinamiskāks
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]