Renault Modus 2004 vs Opel Agila 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 60 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 88 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 17.7 sekundes | |
Renault Modus ir dinamiskāks braukšanā. Renault Modus dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Opel Agila, savukārt griezes moments ir par 17 NM lielāks nekā Opel Agila. Pateicoties lielākai jaudai Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.7 l/100km | 6.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Opel Agila. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 800 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots arī Opel Corsa | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.79 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.70 m | |
Renault Modus ir lielāks, bet zemāks. Renault Modus ir par 29 cm garāks nekā Opel Agila, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 11 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 274 litri | 250 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1283 litri | 595 litri | |
Renault Modus ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 24 litriem lielāks nekā Opel Agila. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 688 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 9.8 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Opel Agila, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`570 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Opel Agila ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Agila, attiecīgi Opel Agila kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Opel Agila ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|