Renault Modus 2005 vs Citroen Xsara Picasso 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 106 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.4 sekundes | |
Renault Modus dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Citroen Xsara Picasso, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.6 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 54 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
870 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Xsara Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Clio, Renault Megane, Dacia Logan, Nissan Note | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 407 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.79 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.64 m | |
Renault Modus ir mazāks. Renault Modus ir par 49 cm īsāks nekā Citroen Xsara Picasso, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 274 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1283 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.5 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Citroen Xsara Picasso, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`690 | 1`300 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Citroen Xsara Picasso ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Modus, attiecīgi Citroen Xsara Picasso varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Citroen Xsara Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|