Renault Modus 2008 vs Suzuki Splash 2008
| Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
|---|---|---|---|
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
| Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.2 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 68 ZS | 75 ZS | |
| Griezes moments: | 160 NM | 190 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.3 sekundes | 13.9 sekundes | |
|
Suzuki Splash ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Suzuki Splash, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Suzuki Splash. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | nav datu | |
| Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 45 litri | |
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 14 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Clio, Renault Megane, Dacia Logan, Nissan Note | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Suzuki Splash dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 3.87 m | 3.72 m | |
| Platums: | 1.70 m | 1.68 m | |
| Augstums: | 1.59 m | 1.59 m | |
|
Renault Modus ir lielāks. Renault Modus ir par 16 cm garāks nekā Suzuki Splash, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 178 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1050 litri | |
|
Renault Modus ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 39 litriem lielāks nekā Suzuki Splash. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 252 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 9.4 metri | |
| Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Suzuki Splash, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
| Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`670 | 1`530 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
| Suzuki Splash ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Splash, attiecīgi Suzuki Splash kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 2600 | nav datu | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Suzuki Splash ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
