Renault Scenic 2003 vs BMW 5 sērija 1996
Virsbūve: | Minivens | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 191 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 10 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 9.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Scenic ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Scenic var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
930 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault Scenic) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 5 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Megane, Renault Espace | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Renault Scenic 2003 2.0 dzinējs: F4R 2.0 dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs un uzticams agregāts, kas, pareizi uzturot, var kalpot līdz pat 400 000 km. Tā konstrukcija ir vienkārša, un apkope parasti ir pieejama un ekonomiska. Tomēr dzinējam ir vairākas atkārtoti sastopamas ... Vairāk par Renault Scenic 2003 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.26 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.44 m | |
Renault Scenic ir par 52 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 18 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1840 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11 metri | |
Renault Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`955 | 1`980 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | Renault Scenic ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 140 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Scenic, attiecīgi Renault Scenic kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 1200 | 5200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 5.4/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|