Renault Trafic 2011 vs Renault Grand Scenic 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 19 sekundes | 12.8 sekundes | |
Renault Grand Scenic ir dinamiskāka braukšana. Renault Trafic dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Renault Grand Scenic, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Renault Trafic sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 4.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Grand Scenic ir labāka izvēle. Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem lielāks nekā Renault Grand Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Trafic var nākties iegādāties par 510 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1460 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1530 km ārpus pilsētas | ||
Renault Grand Scenic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vivaro, Nissan Primastar | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Trafic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Grand Scenic 2012 1.5 dzinējs: Dzinējam ir pieejamas daudzas modifikācijas, tas ir pietiekami izplatīts un pieejamas rezerves daļas. Degvielas patēriņa attiecība pret jaudu ir laba. Problēmas var sagādāt degvielas ... Vairāk par Renault Grand Scenic 2012 1.5 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.18 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.65 m | |
Renault Trafic ir lielāks. Renault Trafic ir par 61 cm garāks nekā Renault Grand Scenic, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 30 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 9 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 2150 litri | 645 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 645 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 2150 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2063 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 13.1 metri | 11.3 metri | |
Renault Trafic apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Renault Grand Scenic, tas nozīmē, ka ar Renault Trafic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 800 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Renault Grand Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|