Renault Trafic 2006 vs Chrysler Town & Country 2001
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 3.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 120 ZS | 180 ZS | |
| Griezes moments: | 190 NM | 285 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | n/a sekundes | |
| Renault Trafic dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Chrysler Town & Country, savukārt griezes moments ir par 95 NM mazāks nekā Chrysler Town & Country. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.3 | 11.0 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle. Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Chrysler Town & Country, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Trafic var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 76 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
| 1040 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
| Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 5.18 m | 5.09 m | |
| Platums: | 1.90 m | 2.00 m | |
| Augstums: | 1.96 m | 1.75 m | |
| Renault Trafic ir par 9 cm garāks nekā Chrysler Town & Country, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 21 cm augstāks. | |||
| Sēdvietas: | 9 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 125 litri | |
| Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 125 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 4754 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
| Pilna masa (kg): | 3`000 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 4600 | 1600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Chrysler Town & Country ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
