Renault Trafic 2001 vs Chrysler Voyager 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 262 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.9 sekundes | 13.8 sekundes | |
Chrysler Voyager ir dinamiskāka braukšana. Renault Trafic dzinēja jauda ir par 32 ZS mazāka nekā Chrysler Voyager, savukārt griezes moments ir par 72 NM mazāks nekā Chrysler Voyager. Mazākas jaudas dēļ Renault Trafic sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 9.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle. Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Chrysler Voyager, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Trafic var ietaupīt 180 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Trafic dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volvo V40, Renault Laguna, Renault Scenic, Volvo S40, Mitsubishi Carisma | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Jeep Grand Cherokee, Chrysler Grand Voyager, Jeep Cherokee | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Trafic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chrysler Voyager dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs: Ilgmūžīgs un degvielas patēriņa ziņā efektīvs motors. Lai dzinējs kalpotu ilgi, svarīgi ir ievērot eļļas maiņas un apkopes intervālus, nekvalitatīvas vai laikus nenomainītas eļļas ... Vairāk par Renault Trafic 2001 1.9 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 4.73 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.74 m | |
Renault Trafic ir par 5 cm garāks nekā Chrysler Voyager, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.5 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`765 | 1`600 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Trafic ir
|
Chrysler Voyager ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|