LatviešuEnglishEspañol

Renault Trafic 2015 vs Toyota Sienna 2010

 
Renault Trafic
2015 - 2019
Toyota Sienna
2010 - 2017
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 1.6 Dīzelis3.5 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 145 ZS266 ZS
Griezes moments: 340 NM392 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.1 sekundesn/a sekundes
Renault Trafic dzinēja jauda ir par 121 ZS mazāka nekā Toyota Sienna, savukārt griezes moments ir par 52 NM mazāks nekā Toyota Sienna.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.913.1
Degvielas patēriņa ziņā Renault Trafic ir labāka izvēle.
Renault Trafic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 7.2 litriem mazāks nekā Toyota Sienna, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Trafic var ietaupīt 1080 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri75 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1350 km kombinētajā ciklā570 km kombinētajā ciklā
1480 km ārpus pilsētas700 km ārpus pilsētas
Renault Trafic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Klīrenss: 160 mm168 mm

Izmēri

Garums: 5.00 m5.09 m
Platums: 1.96 m1.99 m
Augstums: 1.97 m1.75 m
Renault Trafic ir mazāks, bet augstāks.
Renault Trafic ir par 9 cm īsāks nekā Toyota Sienna, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Trafic ir par 22 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 1000 litri993 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2100 litri3810 litri
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Renault Trafic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem lielāks nekā Toyota Sienna. Iespējams, Toyota Sienna vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Sienna (par 1710 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri11.4 metri
Renault Trafic apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Sienna, tas nozīmē, ka ar Renault Trafic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`770nav datu
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 12 20019 000
Priekšrocības un trūkumi: Renault Trafic ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Toyota Sienna ir
  • jaudīgāks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]