Renault VEL Satis 2005 vs Ford C-Max 2007
Virsbūve: | Hečbeks | Minivens | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 9.8 sekundes | |
Renault VEL Satis ir dinamiskāks braukšanā. Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 7.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
Renault VEL Satis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault VEL Satis dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.60 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Renault VEL Satis ir par 53 cm garāks nekā Ford C-Max, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1620 litri | |
Ford C-Max ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 10.7 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Renault VEL Satis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`190 | 1`925 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|