Renault VEL Satis 2005 vs BMW 5 sērija 2005
Virsbūve: | Hečbeks | Universāls | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.8 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.4 | 8.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
Renault VEL Satis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Renault VEL Satis) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Megane, Renault Grand Espace | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X3, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault VEL Satis varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.86 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.58 m | 1.49 m | |
Renault VEL Satis ir lielāks. Renault VEL Satis ir par 2 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 500 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1650 litri | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11 metri | |
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`190 | 2`160 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault VEL Satis ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|