LatviešuEnglishEspañol

Renault VEL Satis 2002 vs Skoda Octavia 2004

 
Renault VEL Satis
2002 - 2005
Skoda Octavia
2004 - 2009
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 3.0 Dīzelis2.0 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 180 ZS140 ZS
Griezes moments: 350 NM320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.5 sekundes9.6 sekundes
Renault VEL Satis dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Skoda Octavia. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault VEL Satis sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.75.5
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle.
Renault VEL Satis degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault VEL Satis var nākties iegādāties par 480 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 910 km kombinētajā ciklā1000 km kombinētajā ciklā
1170 km ārpus pilsētas1190 km ārpus pilsētas
Skoda Octavia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Izmēri

Garums: 4.86 m4.57 m
Platums: 1.86 m1.77 m
Augstums: 1.58 m1.46 m
Renault VEL Satis ir lielāks.
Renault VEL Satis ir par 29 cm garāks nekā Skoda Octavia, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Renault VEL Satis ir par 12 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 460 litri560 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1350 litri
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault VEL Satis bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Tas varētu liecināt, ka Renault VEL Satis vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk.
Apgriešanās diametrs: 11.3 metri10.2 metri
Renault VEL Satis apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Renault VEL Satis var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`3201`995
Drošība:
Kvalitāte: nav datu
vidēja
Vidējā cena (€): 16001800
Priekšrocības un trūkumi: Renault VEL Satis ir
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
Skoda Octavia ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]