Rover 200 1991 vs Ford Sierra 1990
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Dīzelis | 1.8 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 180 NM | 152 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 16.4 sekundes | |
Rover 200 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 200 dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Ford Sierra, savukārt griezes moments ir par 28 NM lielāks nekā Ford Sierra. Pateicoties lielākai jaudai Rover 200 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 200 ir labāka izvēle. Rover 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford Sierra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Rover 200 var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Rover 200) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Rover 200 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Rover 400 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Rover 200 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.41 m | |
Rover 200 ir mazāks. Rover 200 ir par 20 cm īsāks nekā Ford Sierra, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Rover 200 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 352 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10 metri | |
Rover 200 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Ford Sierra. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 200 ir
|
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|