Rover 400 1998 vs Ford Focus 2014
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 9.4 sekundes | |
Rover 400 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 400 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Rover 400 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Rover 400 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.5 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 400 var nākties iegādāties par 525 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 530 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
680 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Land Rover Freelander, Rover 75, Kia Carnival | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 400 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.51 m | |
Rover 400 ir mazāks. Rover 400 ir par 7 cm īsāks nekā Ford Focus, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Rover 400 ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | 476 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | 1502 litri | |
Rover 400 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Focus (par 692 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`875 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 400 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|