Rover 45 1999 vs BMW 3 sērija 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 11 sekundes | |
Rover 45 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 45 dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, taču griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Rover 45 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Rover 45 ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Rover 45 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 45 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Rover 45 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Rover 45) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Rover 45 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Rover 75, Rover 25 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Rover 45 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.26 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.41 m | |
Rover 45 ir par 10 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Rover 45 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 310 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
717 litri | 1100 litri | |
Rover 45 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 3 sērija (par 383 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Rover 45 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Rover 45 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 45 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|