Rover 45 1999 vs Nissan Primera 1999
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 117 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 158 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes | 11 sekundes | |
Rover 45 ir dinamiskāks braukšanā. Rover 45 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Nissan Primera. Pateicoties lielākai jaudai Rover 45 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 7.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Rover 45 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Rover 45 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Rover 45 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Rover 75, Rover 25 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Almera Tino, Nissan Sentra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Rover 45 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.41 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Rover 45 un Nissan Primera garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 470 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
810 litri | 490 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11 metri | |
Rover 45 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Rover 45 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Rover 45 ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|