SAAB 900 1994 vs Mazda 323 2001
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
Motori: | 2.0 - 2.5 (benzīns) | 1.3 - 2.0 (benzīns, dīzelis) | |
Abi auto ir pieejami ar benzīna motoriem. Mazda 323 ir pieejams arī ar dīzeļa motoru. Dīzeļdzinēji parasti nodrošina labāku degvielas patēriņa efektivitāti un lielāku griezes momentu salīdzinājumā ar citiem dzinēju tipiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 - 185 ZS | 75 - 130 ZS | |
Griezes moments: | 177 - 263 NM | 108 - 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 - 12.5 sekundes | 9.7 - 15.3 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 - 11.3 | 5.8 - 9.2 | |
SAAB 900 benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 2 litriem lielāks nekā Mazda 323. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.42 m | |
SAAB 900 ir lielāks. SAAB 900 ir par 39 cm garāks nekā Mazda 323, par 1 cm platāks, savukārt augstumā SAAB 900 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 355 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1000 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
SAAB 900 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 323. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`600 | ~ 1`624 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 900 ir
|
Mazda 323 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|