Seat Arosa 2001 vs Fiat 500 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 0.9 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 11 sekundes | |
Fiat 500 ir dinamiskāka braukšana. Seat Arosa dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Fiat 500, savukārt griezes moments ir par 59 NM mazāks nekā Fiat 500. Mazākas jaudas dēļ Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 4.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Fiat 500 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Fiat 500, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Arosa var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Fiat 500. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Fiat 500 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.55 m | 3.55 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Seat Arosa un Fiat 500 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 185 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
790 litri | 550 litri | |
Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Fiat 500. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Arosa (par 240 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.2 metri | |
Seat Arosa apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Fiat 500, tas nozīmē, ka ar Seat Arosa var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`370 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Arosa ir
|
Fiat 500 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|