LatviešuEnglishEspañol

Seat Arosa 2001 vs Fiat 500 2011

 
Seat Arosa
2001 - 2004
Fiat 500
2011 - 2015
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns0.9 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 50 ZS85 ZS
Griezes moments: 86 NM145 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17.7 sekundes11 sekundes
Fiat 500 ir dinamiskāka braukšana.
Seat Arosa dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Fiat 500, savukārt griezes moments ir par 59 NM mazāks nekā Fiat 500. Mazākas jaudas dēļ Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.84.1
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km6.0 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Fiat 500 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Fiat 500, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Arosa var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Fiat 500.
Degvielas bākas tilpums: 35 litri35 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 600 km kombinētajā ciklā850 km kombinētajā ciklā
740 km ārpus pilsētas940 km ārpus pilsētas
540 km ar reālo patēriņu580 km ar reālo patēriņu
Fiat 500 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.55 m3.55 m
Platums: 1.64 m1.63 m
Augstums: 1.46 m1.49 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Seat Arosa un Fiat 500 garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 130 litri185 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
790 litri550 litri
Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā Fiat 500. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Arosa (par 240 litriem).
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri9.2 metri
Seat Arosa apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Fiat 500, tas nozīmē, ka ar Seat Arosa var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`3601`370
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zema
Vidējā cena (€): 12004600
Priekšrocības un trūkumi: Seat Arosa ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Fiat 500 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]