LatviešuEnglishEspañol

Seat Arosa 2001 vs Suzuki Ignis 2001

 
Seat Arosa
2001 - 2004
Suzuki Ignis
2001 - 2003
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns1.3 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 50 ZS83 ZS
Griezes moments: 86 NM110 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 17.7 sekundes11.4 sekundes
Suzuki Ignis ir dinamiskāka braukšana.
Seat Arosa dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Suzuki Ignis, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Suzuki Ignis. Mazākas jaudas dēļ Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.3 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.86.4
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km6.8 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Seat Arosa ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Arosa var ietaupīt 90 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis.
Degvielas bākas tilpums: 35 litri41 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 600 km kombinētajā ciklā640 km kombinētajā ciklā
740 km ārpus pilsētas780 km ārpus pilsētas
540 km ar reālo patēriņu600 km ar reālo patēriņu
Suzuki Ignis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi19 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Volkswagen LupoIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki Liana, Suzuki Wagon R+, Suzuki Jimny
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Ignis varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Seat Arosa dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.55 m3.62 m
Platums: 1.64 m1.60 m
Augstums: 1.46 m1.54 m
Seat Arosa ir par 7 cm īsāks nekā Suzuki Ignis, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Seat Arosa ir par 8 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 130 litri280 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
790 litri620 litri
Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Arosa (par 170 litriem).
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri9.8 metri
Pilna masa (kg): 1`360800
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema

virs vidējās
Suzuki Ignis ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Arosa nopietni defekti konstatēti apmēram 100 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Ignis, attiecīgi Suzuki Ignis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 12002000
Priekšrocības un trūkumi: Seat Arosa ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • zemāka cena
Suzuki Ignis ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]