Seat Arosa 2001 vs Suzuki Ignis 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 83 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 11.4 sekundes | |
Suzuki Ignis ir dinamiskāka braukšana. Seat Arosa dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Suzuki Ignis, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Suzuki Ignis. Mazākas jaudas dēļ Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Arosa ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Arosa var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Ignis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Volkswagen Lupo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki Liana, Suzuki Wagon R+, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Ignis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Arosa dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.55 m | 3.62 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.54 m | |
Seat Arosa ir par 7 cm īsāks nekā Suzuki Ignis, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Seat Arosa ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
790 litri | 620 litri | |
Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Arosa (par 170 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`360 | 800 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Suzuki Ignis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Arosa nopietni defekti konstatēti apmēram 100 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Ignis, attiecīgi Suzuki Ignis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Arosa ir
|
Suzuki Ignis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|