Seat Arosa 2001 vs Toyota Yaris 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 90 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 13.6 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Seat Arosa dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Arosa var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
540 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Yaris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Seat Arosa dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 21 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Volkswagen Lupo | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Arosa dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Yaris 1999 1.0 dzinējs: Dzinējam bieži raksturīgas vibrācijas un apgrūtināta iedarbināšana aukstā laikā. Ķēdes mūžs nav īpaši liels. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.55 m | 3.61 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Seat Arosa ir mazāks. Seat Arosa ir par 6 cm īsāks nekā Toyota Yaris, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Arosa ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 305 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
790 litri | 950 litri | |
Toyota Yaris ir vairāk vietas bagāžai. Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 175 litriem mazāks nekā Toyota Yaris. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota Yaris (par 160 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`320 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Arosa nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Arosa ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|