Seat Arosa 1998 vs Ford KA 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (Seat Arosa) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Ford KA) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 60 ZS | |
Griezes moments: | 115 NM | 105 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.8 sekundes | 15.4 sekundes | |
Seat Arosa un Ford KA dzinēju jaudas ir vienādas, taču Seat Arosa griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Ford KA. Seat Arosa sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.6 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Arosa ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem mazāks nekā Ford KA, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Arosa var ietaupīt 345 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Arosa degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Ford KA. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 760 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Seat Arosa ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Seat Arosa dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volkswagen Lupo | Izmantots arī Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Arosa dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Seat Arosa 1998 1.7 dzinējs: Motors nav īpaši jaudīgs un dinamisks, taču izturīgs. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.54 m | 3.62 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.63 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.37 m | |
Seat Arosa ir par 8 cm īsāks nekā Ford KA, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Seat Arosa ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 186 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
790 litri | 724 litri | |
Seat Arosa bagāžas nodalījuma tilpums ir par 56 litriem mazāks nekā Ford KA. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Seat Arosa (par 66 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 9.8 metri | |
Seat Arosa apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Ford KA. | |||
Pilna masa (kg): | 1`445 | 1`265 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Seat Arosa ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford KA nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Arosa, attiecīgi Seat Arosa kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Arosa ir
|
Ford KA ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|