Seat Ibiza 2012 vs Volvo C30 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 85 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 11.8 sekundes | |
Seat Ibiza ir dinamiskāks braukšanā. Seat Ibiza dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Volvo C30, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Volvo C30. Neskatoties uz mazāku jaudu Seat Ibiza sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Seat Ibiza ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Seat Ibiza var ietaupīt 285 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Ibiza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo C30 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Volkswagen Caddy, Skoda Fabia, Audi A1 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V50, Volvo S40 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Seat Ibiza varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Ibiza dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Seat Ibiza 2012 1.2 dzinējs: Lai gan dzinējam ir ķēde, tās resurss ir salīdzinoši neliels. Mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. Mēdz būt problēmas ar degvielas augstspiediena sūkni, to pirmā pazīme ir benzīna ... Vairāk par Seat Ibiza 2012 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.05 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.45 m | |
Seat Ibiza ir mazāks. Seat Ibiza ir par 20 cm īsāks nekā Volvo C30, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Ibiza ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 292 litri | 251 litri | |
Seat Ibiza ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Seat Ibiza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Volvo C30. Iespējams, Volvo C30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.6 metri | |
Seat Ibiza apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Volvo C30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`580 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Seat Ibiza ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo C30 nopietni defekti konstatēti apmēram 65 procentos gadījumu biežāk nekā Seat Ibiza, attiecīgi Seat Ibiza kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Ibiza ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|