Skoda Octavia 2004 vs Nissan Primera 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 2.2 Dīzelis | |
Benzīna (Skoda Octavia) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Nissan Primera) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 138 ZS | |
Griezes moments: | 126 NM | 314 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes | 10.2 sekundes | |
Nissan Primera ir dinamiskāka braukšana. Skoda Octavia dzinēja jauda ir par 63 ZS mazāka nekā Nissan Primera, savukārt griezes moments ir par 188 NM mazāks nekā Nissan Primera. Mazākas jaudas dēļ Skoda Octavia sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Primera ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Nissan Primera, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Octavia var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Nissan Primera. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1240 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan Primera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Nissan Primera dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Fabia, Audi A2 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Almera, Nissan Almera Tino | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Octavia varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Skoda Octavia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Skoda Octavia 2004 1.4 dzinējs: Biežākās problēmas saistītas ar eļļošanas sistēmu, kā arī gaisa pieplūdes hermētiskumu. Dzinēja siksnu resurss ir neliels, pastāvīgi jāseko to stāvoklim. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Skoda Octavia un Nissan Primera garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 450 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1812 litri | |
Skoda Octavia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem lielāks nekā Nissan Primera. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan Primera (par 462 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Skoda Octavia apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Nissan Primera, tas nozīmē, ka ar Skoda Octavia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`890 | 1`940 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Nissan Primera nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Octavia ir
|
Nissan Primera ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|