Skoda Octavia 2004 vs Hyundai Elantra 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 155 NM | 143 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 11 sekundes | |
Skoda Octavia dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Hyundai Elantra, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Hyundai Elantra. Neskatoties uz lielāku jaudu Skoda Octavia sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Hyundai Elantra, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Octavia var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Hyundai Elantra. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Skoda Octavia ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A3 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia RIO, Kia Cerato | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Skoda Octavia 2004 1.6 dzinējs: Samērā kaprīzs dzinējs. Biežākās problēmas saistītas ar aizdedzes sistēmu un termostatu, strauji veidojas uzdegums. Mēdz būt apgrūtināta iedarbināšana aukstā laikā.
Sadales ķēde, kas ir ... Vairāk par Skoda Octavia 2004 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Skoda Octavia ir lielāks. Skoda Octavia ir par 5 cm garāks nekā Hyundai Elantra, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Skoda Octavia ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1222 litri | |
Skoda Octavia ir lielāka bagāžas ietilpība. Skoda Octavia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 145 litriem lielāks nekā Hyundai Elantra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10.1 metri | |
Skoda Octavia apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Hyundai Elantra. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Skoda Octavia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Elantra nopietni defekti konstatēti apmēram 175 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Octavia, attiecīgi Skoda Octavia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Octavia ir
|
Hyundai Elantra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|