Skoda Octavia 2004 vs BMW 3 sērija 2008
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 155 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 10.9 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Skoda Octavia dzinēja jauda ir par 6 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Skoda Octavia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Octavia var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Octavia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
670 km ar reālo patēriņu | 880 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Skoda Octavia) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A3 | Izmantots arī BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Octavia varētu būt labāka izvēle. | |||
Skoda Octavia 2004 1.6 dzinējs: Samērā kaprīzs dzinējs. Biežākās problēmas saistītas ar aizdedzes sistēmu un termostatu, strauji veidojas uzdegums. Mēdz būt apgrūtināta iedarbināšana aukstā laikā.
Sadales ķēde, kas ir ... Vairāk par Skoda Octavia 2004 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.42 m | |
Skoda Octavia ir par 5 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Octavia ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | nav datu | |
Skoda Octavia ir lielāka bagāžas ietilpība. Skoda Octavia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Skoda Octavia apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Skoda Octavia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`950 | 1`880 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
BMW 3 sērija ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Skoda Octavia, attiecīgi BMW 3 sērija varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 3800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.9/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Octavia ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|