Skoda Superb 2015 vs Kia Optima 2018
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 180 ZS | 178 ZS | |
| Griezes moments: | 320 NM | 265 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | n/a sekundes | |
| Skoda Superb dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Kia Optima, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā Kia Optima. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 7.6 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.6 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Superb ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Superb degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Kia Optima, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Superb var ietaupīt 315 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Superb degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Kia Optima. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
| 820 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
| Skoda Superb ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.86 m | 4.86 m | |
| Platums: | 1.86 m | 1.86 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.49 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Skoda Superb un Kia Optima garums ir praktiski vienāds. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 450 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 10.9 metri | |
| Skoda Superb apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Kia Optima. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`030 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 17 400 | 15 600 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Superb ir
|
Kia Optima ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
