Skoda Superb 2002 vs BMW 5 sērija 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.1 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Skoda Superb dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Skoda Superb sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 9.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Superb ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Skoda Superb degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Superb var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Skoda Superb degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Skoda Superb) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Audi A4, Skoda Octavia, Audi A3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW Z4, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Skoda Superb varētu būt labāka izvēle. | |||
Skoda Superb 2002 1.8 dzinējs: Šī dzinēja vājākie posmi ir turbīna, kuras defektu sekmē bojāts katalizators. Tāpat problēmas mēdz radīt eļļas sūknis un ķēdes spriegotājs. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.44 m | |
Skoda Superb ir par 2 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Superb ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 460 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11 metri | |
Skoda Superb apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Skoda Superb var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 2`005 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Skoda Superb ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 5 sērija, attiecīgi Skoda Superb varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 2800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.0/10 | 8.5/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Superb ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|