Skoda Yeti 2013 vs Peugeot 2008 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 82 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 118 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 15.4 sekundes | |
Skoda Yeti ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Yeti dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Peugeot 2008, savukārt griezes moments ir par 82 NM lielāks nekā Peugeot 2008. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Yeti sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 2008 ir labāka izvēle. Skoda Yeti degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Peugeot 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Skoda Yeti var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3 | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C1, Opel Crossland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Skoda Yeti dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Skoda Yeti 2013 1.4 dzinējs: Dzinējam mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. Tāpat dzinējs ir ļoti prasīgs uz degvielas kvalitāti. Motora ķēdes resurss ir neliels, jāseko tās stāvoklim. Tāpat bieži sastopamas ... Vairāk par Skoda Yeti 2013 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.16 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.56 m | |
Skoda Yeti ir lielāks. Skoda Yeti ir par 6 cm garāks nekā Peugeot 2008, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Skoda Yeti ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | 350 litri | |
Skoda Yeti ir lielāka bagāžas ietilpība. Skoda Yeti bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem lielāks nekā Peugeot 2008. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`955 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Skoda Yeti ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 2008, attiecīgi Skoda Yeti varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 8600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Yeti ir
|
Peugeot 2008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|