Smart ForFour 2004 vs Renault Clio 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 9.6 sekundes | |
Renault Clio ir dinamiskāka braukšana. Smart ForFour dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Renault Clio, savukārt griezes moments ir par 3 NM mazāks nekā Renault Clio. Mazākas jaudas dēļ Smart ForFour sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Smart ForFour ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Smart ForFour degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Renault Clio, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Smart ForFour var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Smart ForFour degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Renault Clio. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
920 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Smart ForFour ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 310'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Clio dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Colt, Mitsubishi Xpander | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Clio varētu būt labāka izvēle. | |||
Renault Clio 2003 1.6 dzinējs: Dzinējs ir ļoti izturīgs un ilgmūžīgs, mēdz nokalpot līdz pusmiljonam kilometru, tam var gadīties dažādi sīki bojājumi, bet kopumā ir gana uzticams. Degvielas patēriņš šiem dzinējiem ir ... Vairāk par Renault Clio 2003 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.75 m | 3.81 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.42 m | |
Smart ForFour ir par 6 cm īsāks nekā Renault Clio, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Smart ForFour ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 268 litri | 255 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
910 litri | 1035 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Smart ForFour bagāžas nodalījuma tilpums ir par 13 litriem lielāks nekā Renault Clio. Iespējams, Renault Clio vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 125 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.7 metri | |
Smart ForFour apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Clio. | |||
Pilna masa (kg): | 1`450 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Smart ForFour ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Smart ForFour, attiecīgi Smart ForFour kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Smart ForFour ir
|
Renault Clio ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|