Subaru XV 2015 vs BMW X1 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 196 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāka braukšana. Subaru XV dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 204 NM mazāks nekā BMW X1. Mazākas jaudas dēļ Subaru XV sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru XV var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā BMW X1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 1240 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1380 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Subaru Forester | Izmantots arī BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Subaru XV varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Subaru XV ir par 1 cm garāks nekā BMW X1, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Subaru XV ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1550 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.4 metri | |
Subaru XV apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Subaru XV var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 2`145 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 14 200 | 17 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru XV ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|