Subaru XV 2015 vs BMW X1 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Benzīna (Subaru XV) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (BMW X1) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 196 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.7 sekundes | 7.9 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāka braukšana. Subaru XV dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 184 NM mazāks nekā BMW X1. Mazākas jaudas dēļ Subaru XV sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.1 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru XV var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru XV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW X1. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 850 km kombinētajā ciklā | 1220 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Subaru Forester | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
BMW X1 2012 2.0 dzinējs: BMW N47 dzinējs reizēm tiek saukts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. ... Vairāk par BMW X1 2012 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.55 m | |
Subaru XV ir mazāks, bet augstāks. Subaru XV ir par 3 cm īsāks nekā BMW X1, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Subaru XV ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1350 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.8 metri | |
Subaru XV apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Subaru XV var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 2`060 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 12 000 | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru XV ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|