Suzuki Alto 2002 vs Toyota Yaris 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Dīzelis | |
Benzīna (Suzuki Alto) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Toyota Yaris) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 63 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 85 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.8 sekundes | 12.9 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Alto dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 85 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Alto sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 4.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Alto degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Alto var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Alto degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 970 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Yaris ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Alto dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota iQ | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Yaris varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Yaris 2003 1.4 dzinējs: Šis Toyota 1,4 litru turbodīzeļa dzinējs tika ieviests 2001. gadā, un tā ražošana turpinājās līdz 2017. gadam. Dzinējs izmanto Bosch Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu, sākotnēji aprīkotu ar elektromagnētiskajām sprauslām līdz 2008. gadam. Vēlāk tos aizstāja ... Vairāk par Toyota Yaris 2003 1.4 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 3.61 m | |
Platums: | 1.48 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Suzuki Alto ir mazāks. Suzuki Alto ir par 11 cm īsāks nekā Toyota Yaris, par 18 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Alto ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 305 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 950 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.2 metri | 9.8 metri | |
Suzuki Alto apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Suzuki Alto var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`400 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Alto ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|