Suzuki Baleno 1998 vs Toyota Yaris 2005
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 85 ZS | 87 ZS | |
Griezes moments: | 103 NM | 121 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.5 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Suzuki Baleno dzinēja jauda ir par 2 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 18 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Suzuki Baleno sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.3 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Suzuki Baleno degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Baleno var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Suzuki Baleno degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Baleno ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Baleno dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 26 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Jimny, Suzuki Wagon R+ | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Yaris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Toyota Yaris 2005 1.3 dzinējs: Dzinējiem ar lielāku nobraukumu (pēc 150 000 km) mēdz palielināties eļļas patēriņš. Ap to pašu laiku motora sadales ķēde var sākt izstiepties, jo hidrauliskais spriegotājs zaudē efektivitāti. Bieži ... Vairāk par Toyota Yaris 2005 1.3 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 3.75 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.53 m | |
Suzuki Baleno ir par 47 cm garāks nekā Toyota Yaris, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Baleno ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1086 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.4 metri | |
Suzuki Baleno apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Suzuki Baleno var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`480 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 800 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Baleno ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|