Suzuki Vitara 1995 vs Lada NIVA (2121) 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.9 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 64 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 118 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 25 sekundes | |
Suzuki Vitara ir dinamiskāks braukšanā. Suzuki Vitara dzinēja jauda ir par 72 ZS lielāka nekā Lada NIVA (2121), savukārt griezes moments ir par 54 NM lielāks nekā Lada NIVA (2121). Pateicoties lielākai jaudai Suzuki Vitara sasniedz 100 km/h ātrumu par 12.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.6 | 8.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Lada NIVA (2121) ir labāka izvēle. Suzuki Vitara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Lada NIVA (2121), kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Suzuki Vitara var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 480 km kombinētajā ciklā | |
Suzuki Vitara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 3.74 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.64 m | |
Suzuki Vitara ir lielāks. Suzuki Vitara ir par 38 cm garāks nekā Lada NIVA (2121), par 2 cm platāks, savukārt augstumā Suzuki Vitara ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 263 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
438 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 1`875 | 1`640 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Vitara ir
|
Lada NIVA (2121) ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|