Suzuki Wagon R+ 2002 vs Opel Zafira 2000
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
Benzīna (Suzuki Wagon R+) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Opel Zafira) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 53 ZS | 101 ZS | |
Griezes moments: | 76 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 14 sekundes | |
Suzuki Wagon R+ dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā Opel Zafira, savukārt griezes moments ir par 154 NM mazāks nekā Opel Zafira. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Suzuki Wagon R+ ir labāka izvēle. Suzuki Wagon R+ degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Opel Zafira, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Suzuki Wagon R+ var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 41 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
800 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Opel Zafira ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 24 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Alto, Suzuki Ignis | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Zafira dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.50 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.63 m | |
Suzuki Wagon R+ ir mazāks, bet augstāks. Suzuki Wagon R+ ir par 82 cm īsāks nekā Opel Zafira, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Suzuki Wagon R+ ir par 7 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 250 litri | 145 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 145 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 250 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
595 litri | 1700 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Zafira (par 1105 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 10.5 metri | |
Suzuki Wagon R+ apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Opel Zafira, tas nozīmē, ka ar Suzuki Wagon R+ var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`415 | 2`020 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Suzuki Wagon R+ ir
|
Opel Zafira ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|